Často kladené otázky

Pre koho je služba určená?
Pre mobilných zákazníkov všetkých 3 slovenských operátorov Orange Slovensko, a.s., Slovak Telekom, a.s. a O2 Slovakia, s.r.o. Tak pre faktúrovaných zákazníkov, ako aj zákazníkov s predplatenými kartami.

Ako prebieha platba za službu?
Samotné spoplatnenie prebieha buď priamo z kreditu zákazníka v prípade, ak je vlastníkom predplatenej karty, alebo prostredníctvom mesačného účtu za mobilné služby v prípade, že je vodič zákazníkom tzv. faktúrovaných služieb. 

Koľko ma takého parkovné stojí?
Zákazníka to stojí práve toľko, koľko je cena parkovného, ktorá je pre každú obec unikátna. Zákazník neplatí ani za odoslanú SMS na číslo 2200 a ani za prijatú notifikačnú SMS správu z tohto čísla (napr. tú pred skončením parkovného).

Kde dnes môžem zaparkovať a zaplatiť cez SMS?
Všetky mestá/obce, je je služba zavedená je zaznačená aj s parkovacími miestami v mape.

Ako ma vlastne vedia skontrolovať?
Podľa aktuálnej databázy platných SMS parkovacích lístkov, kde figuruje aj ten Váš s Vašim EČV a dobou platnosti parkovného.